Spletni oglasi

Kako oglaševati kar najbolj učinkovito?

Spletni oglasi so lahko izjemno učinkoviti, po drugi strani pa lahko predstavljajo past za tiste, ki se tega početja lotevajo brez pravega premisleka. Kaj hitro se lahko zgodi, da bomo za spletno oglaševanje zapravili veliko denarja, pravega učinka pa ne bo ali pa bo izkoristek daleč od optimalnega. Ni težko prilagoditi oglasov tako, da bodo vsaj malo učinkovitejši, za optimalen izkoristek pa je vsekakor pametno za vodenje kampanje najeti strokovnjaka. Tako bo izkoristek vložka najboljši, kar pomeni boljše rezultate za nižjo ceno.

Nekatere osnove je seveda treba poznati. Na primer to, da moramo z oglasi pokriti prave ključne besede, ne nujno tistih, ki prve pridejo na misel. Treba je raziskati trende in priljubljenost iskanj, ki razkrivajo, katere ključne besede so najbolj iskane in na katere se splača ciljati z oglaševanjem. Seveda temu primerno prilagodimo tudi samo vsebino oglasov, tako da ključne besede že na prvi pogled pritegnejo pozornost.

Vsebina oglasov sicer ponuja še nešteto možnosti za optimizacijo izkoristka oglaševanja. Če gre za CPC oglaševanje, pri katerem plačamo za vsak klik na oglas, je na primer pametno že v oglasu jasno sporočiti, kam povezava vodi in kaj od obiskovalca pričakujemo, seveda na čim bolj eleganten način – ne želimo klikov radovednežev, ki ne mislijo opraviti nakupa ali slediti procesu do rezultata, ki ga pričakujemo. Spletni oglasi vodijo do pričakovanega cilja, tako da je smiselno plačevati le za tiste oglase, ki bodo to nalogo tudi izpolnili.

V končni fazi pa spletni oglasi sami po sebi ne morejo narediti vsega. V nekaterih primerih lahko učinkovito širimo prepoznavnost znamke med spletno publiko ali pa dominiramo ključne besede in preprečimo uspešno oglaševanje konkurenci, a večinoma spletni oglasi vodijo do pristajalne strani, kjer lahko obiskovalec opravi nakup ali kakšno drugo akcijo, ki jo želimo spodbuditi. Za popoln uspeh mora biti tudi pristajalna stran optimizirana.