Transport i logistika

Uspeh poslovanja ni odvisen le od primarne dejavnosti

Na konkurenčnem trgu je težko uspeti, kar ugotavljajo tudi strokovnjaki, ki na svojih področjih močno izstopajo. Ni namreč vse v tem, kako dobro podjetje opravlja svojo dejavnost. V poštev pridejo še mnogi drugi faktorji, ki odločajo o uspehu in neuspehu. Recimo transport i logistika, ključna dimenzija poslovanja s strankami in partnerji pri trgovanju z izdelki. Brez učinkovite logistične mreže je nemogoče uspeti na trgu, ne glede na to, kako dovršen izdelek imamo, kako privlačne so cene in kako polna skladišča. Ker pa ne gre za primarno dejavnost podjetja, sta prav transport i logistika pogosto šibki točki, ki zavirata napredek in doseganje poslovne rasti.

Seveda je smiselno, da se podjetje v prvi vrsti posveti opravljanju svoje primarne dejavnosti, torej tistim opravilom, ki mu gredo najbolje od rok. A to ne pomeni, da lahko druge naloge preprosto odmislimo ali kar zanemarimo. Namesto, da bi skoparili pri urejanju teh pomembnih zadev, se jim je treba posvetiti prav tako predano, še bolje pa je, da nalogo preprosto prenesemo na zunanjega izvajalca. Tako se lahko sami posvetimo svoji dejavnosti, transport i logistika ter drugi organizacijski opravki pa postanejo odgovornost strokovnjaka, ki bo lahko zagotovil odlične rezultate. Morda se zdi takšna rešitev komplicirana, a gotovo so rezultati veliko bolj prepričljivi, predvsem pa je podjetje razbremenjeno in posledično bolj učinkovito pri svoji dejavnosti. Posledice racionalnega poslovanja se začnejo kazati tudi na poslovni rasti in opaznih prodajnih rezultatih!

Transport i logistika predstavljata le eno izmed dimenzij, ki bi jih lahko omenili v tem kontekstu. Veliko opravkov, ki nimajo neposredne povezave s primarno dejavnostjo podjetja, je mogoče preložiti na strokovnjake, v večini primerov je to tudi nadvse smiselno. Seveda se pojavijo določeni stroški, a razmislek bo pokazal, da so ti pogosto povsem upravičeni in se kaj kmalu povrnejo.