Pvc okna so dobrina, za katero slišimo skoraj vsak dan preko TV in radijskih oglasov, ki nas neprestano zasipajo z informacijami te in one vrste. Poplava reklam za pvc okna pa za povprečnega kupca pomeni vse kaj drugega kot nadlogo: to kaže na stanje, ko je na trgu mnogo ponudnikov in konkurenca huda. Tako smo lahko malo bolj gotovi, da bo storitev zares izpeljana na visokem nivoju in tudi zaračunana pošteno, saj se vsi borijo za svoj delež strank. Hkrati pa ta pojav priča tudi o dolgi in bogati tradiciji okenskega posla v Sloveniji. Ne da bi se tega potrošniki zavedali, imajo okenski proizvajalci pri nas precej dela z reklamiranjem, a le za dolgoročno stabilnost. Strank namreč ne primanjkuje, saj je v zadnjih treh letih število novogradenj ali adaptacij starejših bivalnih prostorov močno poskočilo. S temi opravili pa se povečuje število vgrajenih pvc oken, na kar nas spomni tudi cenik pvc oken.
Ko se odločamo za zamenjavo oken, je treba prvo pogledati cenik pvc oken za bližnje izvajalce prenove in ga primerjati med ponudniki. Cenik pvc oken mora pri resni firmi biti zelo specifičen in zajeti vse stopnje montaže ter ves drobni material. Po drugi strani cenik pvc oken ni zagotovilo za nemoten potek dela; pred začetkom se je potrebno o rokih in vključenih storitvah za določeno ceno. Vsekakor pa se splača povprašati druge kupce o izkušnjah, saj dober vas seže v deveto vas. Mnoge firme ponujajo izvrstno izkušnjo, vendar samo cenik pvc oken tega ne pokaže, reklamo pa jim delajo stranke po načelu od ust do ust. Zato za nekatere priporočene firme včasih slišimo prvič kljub izjemnim pohvalam na račun strokovnosti. Seveda pa gre za utečeno dejavnost, tako da za standardne vgradnje ne bi smeli imeti težav nikjer.