Facebook oglaševanje

Oglaševanje na velikih oglasnih mrežah

Oglaševanje na spletu je zelo mamljiva opcija za vse, ki se ukvarjajo s prodajo preko spleta. Prav tako je to odlična ideja za podjetja, ki imajo na spletu le predstavitev svojih izdelkov in storitev, čeprav neposredno preko spleta ne poslujejo. V vsakem primeru je namreč pametno stopiti v stik s ciljno publiko in zbuditi interes za ponudbo. To najlažje dosežemo s spletnim oglaševanjem, ki ima izjemen potencial. Najbolje se izkaže oglaševanje v večjih oglasnih mrežah, preko katerih dosežemo široko publiko.

Google Ads

Med najbolj znanimi oglasnimi mrežami je sistem Google Ads. Ena izmed odločilnih prednosti tega sistema je gotovo širno spletno občinstvo, ki uporablja Googlove storitve. Oglasi v tej mreži se pojavljajo ob vseh Googlovih storitvah, tudi ob e-poštnem nabiralniku Gmail in ob rezultatih Googlovih iskanj. Prav tako so v Google Ads vključene samostojne spletne strani, ki ponujajo prostor za objavo oglasov z relevantnimi vsebinami. Tako je možno doseči zelo široko občinstvo, ob tem pa oglase brez težav prilagodimo ciljni publiki, ki nas najbolj zanima. To je še ena prednost sistema Google Ads – z intuitivnim vmesnikom omogoča zelo enostavno uporabo in odličen pregled nad oglasno kampanjo.

Facebook oglaševanje

Prav tako velik potencial ima oglaševanje na družbenih omrežjih, ki jih uporablja širna množica spletnih uporabnikov. Facebook je kot največje družbeno omrežje gotovo najboljša izbira za oglaševalce. Facebook oglaševanje ima to prednost, da je možno zelo natančno izbrati ciljno publiko. Na tej platformi se namreč uporabniki zbirajo v različnih interesnih skupinah in straneh, poleg tega lahko sami izbirajo svoje interese in preference. Tako je Facebook oglaševanje izjemno učinkovito in nudi veliko uspeha tudi tistim, ki poslujejo v kakšnih manj izrazitih nišah. Posledično to pomeni, da je možno oglaševati z nižjimi stroški, z odličnimi rezultati pa je izkoristek investicije še toliko boljši kot pri alternativnih kanalih.