Inštrukcije

Pomoč pri predmetu, ki učencem povzroča največ težav

Ni redko, da kdo potrbuje inštrukcije za matematiko. Med učenci in dijaki je matematika namreč znana kot predmet, ki večini prinaša največje probleme. To pa je točka, kjer na pomoč priskočijo inštrukcije matematika.

Matematika je na splošno predmet, ki je lahko, predvsem v osnovni šoli, zelo različen od drugih, saj je učenec pri njem primoran snov dejansko razumeti, da se lahko nato poteguje za dobro oceno. Mnogi učenci so lahko navajeni na drugačen način učenja, ki so ga vajeni od drugih predmetov, zato jim matematika povzroča tolikšne težave.

Inštrukcije matematika so zato inštrukcije, ki učencem namesto razlaganje snovi v večini primerov snov poskušajo predstaviti tako, da jo bo učenec razumel in znal uporabiti v reševanju matematičnih problemov. Pri teh inštrukcijah bo učenec veliko časa preživel ob seznanjanju z novimi problemi in s svetovanjem, kako naj se teh problemov loti. Zato se za inštrukcije matematika prednostno kvalificirajo le ljudje, ki snov poznajo zelo dobro iz vseh zornih kotov, ter so s to snovjo seznanjeni do te mere, da jo lahko prenašajo tudi na ljudi, katerim matematika ne gre najbolje, ter zato potrebujejo inštrukcije.

Inštrukcije matematika med drugimi slovijo tudi kot inštrukcije, ki imajo najvišji procent uspešnosti. To se seveda lahko pojavi zaradi dveh faktorjev. Prvi je, da je raba te vrste inštrukcij tako popularna, ter to posledično vodi k višji uspešnosti. Drugi faktor bi seveda lahko bil tudi, da inštrukcije matematika po večini ponujajo ljudje res blizu učeče snovi, ki znajo le-to predstaviti inštruiranemu na način, da bo snov razumel do te mere, da jo bo lahko uporabljal pri reševanju problemov. To je lahko tudi povod za nekakšno »selekcijo«, ki je povzročila izbor res dobrih inštruktorjev, kar pa je posledično tudi privedlo do visokega in uspešnega cilja. Seveda pa sta lahko hkrati v igri oba faktorja in skupaj prispevata za pozitivne rezultate.