Takšne in drugačne spletne agencije rastejo kot gobe po dežju, tako kot kraljestvo gliv pa je raznolika tudi njihova ponudba. Seveda opažamo nekatere stalnice – izdelava spletnih strani, optimizacija spletnih strani, spletno oglaševanje in še kaj. Brez tega ne gre, ponujajo pa takšne agencije svojim naročnikom še marsikaj zanimivega, pogosto tudi koristnega.
Kazalo vsebine
Vzdrževanje spletnih strani
Morda gre omeniti vzdrževanje spletnih strani, ki se pogosto kar nekoliko zanemarja. Več pozornosti po dokončanju strani požanje optimizacija spletnih strani, ki je samoumeven naslednji korak, na dolgoročno vzdrževanje pa ne mislimo toliko. A vsekakor je pametno najti dobrega ponudnika tudi za to storitev, saj gre vzdrževanje spletišča z roko v roki z njegovim učinkom. Nujno pa je, da se vzdrževalnih posegov lotimo vsaj občasno, tudi za to je možno dobiti ustrezno ponudbo spletnih agencij.
Poslovno svetovanje
Morda od ponudnika, ki se ukvarja z izdelavo spletnih strani, ne bi pričakovali kakšnih posebnih kompetenc na področju poslovnega svetovanja. Še najbolj sorodna je v tem oziru optimizacija spletnih strani, ki res predstavlja nek okviren načrt segmentov, na katere nameravamo ciljati. A poslovno svetovanje v ponudbi spletnih agencij je nekoliko širše in vključuje še kaj drugega. Optimizacija spletnih strani služi pridobivanju obiskovalcev, prav svetovanje glede strategije pa narekuje, katere obiskovalce iščemo in kako jih bomo pretvorili v zadovoljne kupce.
Grafično oblikovanje
Grafično oblikovanje ni nujno v ponudbi večine spletnih agencij, je pa lep dodatek za tiste, ki nudijo tudi izdelavo spletnih strani. Če se agencija ne ukvarja s takšnimi tehnikalijami, tudi grafičnega oblikovanja ne gre pričakovati v njihovi ponudbi – nenazadnje optimizacija spletnih strani ne zahteva kakšnih posebnih vizualnih elementov, enako pa velja celo za spletno oglaševanje, ki v veliki meri temelji na besedilih. A vseeno je grafično oblikovanje zelo prikladna storitev v ponudbi spletnih mojstrov, pride na pomoč če se odločimo za prenovo spletne strani ali le posamezne prilagoditve, na primer optimizacijo nakupnega procesa.